Programy dla firm. Co musisz o nich wiedzieć?

amowaniu firmowym.Czym są aplikacje mobilne?Aplikacja mobilna (ang. mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmto

Programy dla firm. Co musisz o nich wiedzieć? Profesjonalne powinno spełniać ważne funkcje związane z umowami, usługami, klientami i utrzymaniem go przy sobie. Pisanie takich programów jest wymagające. Dzisiaj o oprogramowaniu firmowym.

Czym są aplikacje mobilne?

Aplikacja mobilna (ang. mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety, które pisane są przy użyciu różnych platform i języków programowania.

Kiedyś aplikacje były pisane w technologii Java ME, ale obecnie używa się raczej Javy na platformę Android, Objective-C na iOS i C# na platformę Windows Phone. Przykładem zastosowania aplikacji mobilnych jest tzw. ?bankowość mobilna?, która ułatwia klientom dostęp do konta bankowego z możliwością dokonywania operacji bankowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna


Fenomen aplikacji internetowych

Aplikacje internetowe w ostatnich latach zrewolucjonizowały świat. Coraz częściej wykorzystujemy je nie tylko za pomocą komputera stacjonarnego, ale także korzystając z tabletów czy telefonów komórkowych. Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że coraz chętniej wybieramy właśnie te nowoczesne narzędzia do znalezienia określonej usługi czy produktu.

Takie rozwiązania z roku na rok stają się coraz bardziej popularne i można się spodziewać, że w kolejnych latach dalej będziemy obserwować bardzo dynamiczny rozwój w tej branży. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm informatycznych kieruje swoją działalność właśnie w kierunku tworzenia aplikacji przeznaczonych dla konkretnych firm.


Oprogramowanie CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM