O reprezentacyjności hostess

Dodane: 29-01-2016 10:54
O reprezentacyjności hostess Znalezienie hostessy do promocji produktów Twojej firmy może byż wyzwaniem. Sprawdź tu: hostessy kraków

Kim jest i czym zajmuje się hostessa? (z wiki)

Hostessa ? przewodniczka oprowadzająca gości na targach, wystawach lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli gospodyni. W rzeczywistości hostessy asystują gospodyni lub gospodarzowi eventu. Hostessy podczas bankietów, konferencji i targów przejmują część obowiązków organizatorów, witając gości, wskazując im drogę i dbając o ich dobre samopoczucie. Hostessy są także ambasadorkami marek, pomagają firmom w tworzeniu korzystnego wizerunku oraz wspierają sprzedaż.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Hostessa


Wybór hostessy

Reprezentacja jest w biznesie bardzo ważna, zwłaszcza takim który kieruje swoją ofertę do prestiżowych klientów. Dobra prezentacja stoiska na branżowych targach przyciąga zainteresowanych i dużo mówi potencjalnym klientom o firmie. Obsługa jest bardzo ważna - piękne i uprzejme dziewczyny z pewnością są bardzo reprezentatywne, dlatego warto zatrudnić hostessy. Można oczywiście samodzielnie poszukać kandydatek, ale warto skorzystać z usług agencji hostess - dziewczyny tam zatrudnione przeszły już przez sito rekrutacji, więc z pewnością dobrze wykonają swoją pracę.


Reprezentacja jest ważna

Hostessy są zatrudniane zarówno na targi, wystawy, jak i na eventy. Dobra hostessa powinna być ambasadorką produktu, powinna zachęcać klientów do zapoznania się z ofertą i odpowiedzieć na ich wątpliwości. Komunikatywność jest bardzo dużym atutem, który przydaje się hostessie zawsze, niezależnie od tego czy ma brać udział w imprezie firmowej, czy tez prezentować firmę na targach. Pamiętajmy, że za wysiłek i pracę dziewczyn należy się odpowiednie wynagrodzenie - nie warto oszczędzać na reprezentacji firmy!